ارتباط با ما

09925138274

کتاب آموزش پرایس اکشن 2023

زمان مطالعه: 2 دقیقه کتاب آموزش پرایس اکشن پرایس اکشن یک روش تحلیل تکنیکال مهم در بازارهای مالی است که در انواع مختلفی از بازارها مانند بورس، بازار ارزهای خارجی (فارکس) و ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی) به کار می‌رود. این روش به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا با بررسی رفتار و واکنش‌های قیمتی بازار، تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تری در معاملات خود داشته باشند. ...

کتاب آموزش پرایس اکشن
2 دقیقه
0 دیدگاه
َadmin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کتاب آموزش پرایس اکشن

پرایس اکشن یک روش تحلیل تکنیکال مهم در بازارهای مالی است که در انواع مختلفی از بازارها مانند بورس، بازار ارزهای خارجی (فارکس) و ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی) به کار می‌رود. این روش به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا با بررسی رفتار و واکنش‌های قیمتی بازار، تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تری در معاملات خود داشته باشند.

در علم تحلیل تکنیکال پرایس اکشن تنها  روشی است که با واقعیت اصلی بازار سر و کار دارد و معامله میتواند نهایت بازدهی را در این روش داشته باشد .

مفهوم پرایس اکشن (Price Action) چیست؟

پرایس اکشن به روشی اشاره دارد که در آن برای تحلیل و پیش‌بینی تغییرات قیمت یک بازار مالی، از ابزارهای تحلیلی سنتی صرف نظر شده و به جای آن از نمودار قیمت آن ابزار مالی به عنوان منبع اصلی استفاده می‌شود.

از چه ابزارهایی برای تحلیل پرایس اکشن استفاده می‌شود؟

برای تحلیل پرایس اکشن، از ابزارهایی مانند سطوح پشتیبانی و مقاومت، الگوهای قیمتی، خطوط روند، کانال‌های قیمتی و موج‌شناسی استفاده می‌شود.

چرا پرایس اکشن مورد توجه قرار می‌گیرد؟

پرایس اکشن به دلیل توانایی آن برای کمک به معامله‌گران در پیش‌بینی دقیق‌تر تغییرات قیمت بدون نیاز به ابزارهای تحلیلی پیشرفته، توجه زیادی به خود جلب کرده است. این روش به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که با دقت بیشتری عمل کرده و سودآوری بالاتری را برای خود ایجاد کنند.

چرا معامله‌گران از پرایس اکشن استفاده می‌کنند؟

مزایای استفاده از پرایس اکشن شامل عدم نیاز به استفاده از ابزارهای تحلیلی پیشرفته، قابلیت تحلیل نمودارهای ساده و قابل فهم، افزایش دقت و موفقیت در پیش‌بینی تغییرات قیمت، کاهش احتمال خطا در تحلیل و پیش‌بینی، و قابلیت استفاده در بازارهای مختلف می‌باشد.

تیم پروفایننس کتاب آموزش پرایس اکشن را از منابع مختلف جمع آوری کرده و جهت استفاده عموم آن را در قالب یک فایل PDF ارائه کرده است که در این پست میتوانید کتاب آموزش پرایس اکشن را دانلود کنید .

● تعداد صفحه: 52
● حجم: 19.1 مگابایت
● نوع فایل: PDF
● لینک دانلود کتاب آموزش پرایس اکشن : دانلود

اگر به سبک پرایس اکشن علاقه دارید کار کردن با این اندیکاتور میتواند بسیار به شما کمک کند . اندیکاتور اسمارت مانی متاتریدر 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
09925138274