ارتباط با ما

09925138274

سرخطی در بورس ایران چگونه است ؟ معرفی یک راه عملی برای سرخطی در بورس ایران سال 1402

زمان مطالعه: 3 دقیقه سرخطی در بورس ایران   برای سرخطی زدن در بورس ایران باید عواملی مختلفی را در نظر گرفت . در این مقاله میخواهیم این عوامل را بررسی کنیم و بعد از آن یک نرم افزار کاربردری برای سرخطی در بورس ایران را آموزش دهیم . کارگزاری : کارگزاری تاثیر مستقیمی در سرخطی زدن دارد . ...

sad 1
3 دقیقه
2 دیدگاه
َadmin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرخطی در بورس ایران

سرخطی در بورس ایران

 

برای سرخطی زدن در بورس ایران باید عواملی مختلفی را در نظر گرفت . در این مقاله میخواهیم این عوامل را بررسی کنیم و بعد از آن یک نرم افزار کاربردری برای سرخطی در بورس ایران را آموزش دهیم .

  • کارگزاری : کارگزاری تاثیر مستقیمی در سرخطی زدن دارد . کارگزاری در واقع واسط بین سرمایه گذار و سازمان بورس میباشد . هرچی زیرساخت نرم افزار کارگزاری قوی تر باشد میتوانیم جایگاه بهتری را در معامله کسب کنیم . از طرفی کارگزاری های شلوغ برای این کار اصلا پیشنهاد نمیشود . طبق تجربه شخصی کارگزاری هایی که با سیستم نرم افزار اکسیر کار میکنند برای سرخطی بسیار مناسب هستند .
  • سرعت اینترنت : سرعت اینترنت برای سرخطی بسیار مهم است . اگر قصد دارید که به صورت حرفه ای این موضوع را دنبال کنید بهتر است از سرور هایی که برای این موضوع ارائه میشوند استفاده کنید .
  • فاصله بین درخواست ها : اگر درخواست های خرید پشت سر هم به کارگزاری ارسال شود ، این درخواست ها به عنوان دیداس تشخیص داده میشود و انجام نمیشود . طبق مستندات خود کارگزاری ها فاصله بین درخواست ها باید 300 میلی ثانیه باشد ولی طبق تجربه شخصی با فاصله زمانی 350 میلی ثانیه نتیجه بهتری حاصل شده است .
  • نرم افزار سرخطی : نوع نرم افزاری که با آن سرخطی میزنید بسیار مهم هست . افرادی وجود دارند که با نرم افزار های بسیار قدرتمندی که به صورت اختصاصی طراحی کرده اند به دنبال سرخطی هستند . رقابت با این نرم افزار ها بسیار کار دشواری است .
  • زمان شروع درخواست ها : بهتر است که برنامه سرخطی زن حدود 10 ثانیه قبل از شروع بازار تا 10 ثانیه بعد از آن درخواست ها را ارسال نماید .

آموزش سرخطی در کارگزاری های مبتنی بر سیستم اکسیر :

  • ابتندا صفحه کارگزاری را باز میکنیم و سهم مورد نظرمان را انتخاب میکنیم . قیمت و میزان سهم را وارد میکنیم .

سرخطی در بورس ایران

  • نرم افزار اتوکلیکر را از لینک زیر دانلود میکنیم . آن را نصب میکنیم . پس از نصب نرم افزار کرک آن را انجام میدهیم.

دانلود اتوکلیکر

2

  • دکمه start capture را کلیک میکنیم . دکمه خرید را انتخاب میکنیم . مختصات محل کلیک شده در برنامه اتوکلیکر ثبت میشود .

سرخطی در بورس ایران

  • پس از انجام دیگر تنظیمات ، ده ثانیه قبل از شروع بازار دکمه استارت را کلیک میکنیم . (تنظیمات دیگر را میتوانید در تصویر بالا مشاهده کنید)

موفق و پرسود باشید

اگر قصد دارید در بورس ایران استراتژی خود را پیاده سازی کنید ، با ما در ارتباط باشید .

درخواست مشاوره با تیم پروفایننس

2 نظر ارسال شده

  • سلام من امروز 10 ثانیه قبل زدم ، 2 میلیارد نفر جلوم بودن !!!
    یه سری جاها نوشته از 8 و نیم بزنین یه سری دیگه گفته از 8 و 45 ؟؟؟ بالاخره از چه ساعتی میشه زد؟!!

    • با سلام و احترام .
      در بازار بورس ایران افراد خیلی زیادی در حال انجام معاملات سرخطی هستند . اکثر این معامله گر ها با نرم افزار های پیشرفته و سرور های پرسرعت کار میکنند . همین موضوع باعث بالا رفتن رقابت در این نوع معاملات میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
09925138274