ارتباط با ما

09925138274

کتاب آموزش سبک ict سال 2023

زمان مطالعه: 3 دقیقه کتاب آموزش سبک ict بنیان‌گذار سبک معاملاتی فوق العاده قدرتمند ict، مایکل هادلستون (Michael Huddleston) می باشد . مایکل سبک پرایس اکشن ICT  را زمانی که در حال همکاری با بانک های بزرگ و ترید برای آن ها بوده است کشف می کند . او از این طریق متوجه نوع الگوریتم معاملات بانک‌ ها می ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
َadmin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کتاب آموزش سبک ict

بنیان‌گذار سبک معاملاتی فوق العاده قدرتمند ict، مایکل هادلستون (Michael Huddleston) می باشد . مایکل سبک پرایس اکشن ICT  را زمانی که در حال همکاری با بانک های بزرگ و ترید برای آن ها بوده است کشف می کند . او از این طریق متوجه نوع الگوریتم معاملات بانک‌ ها می ‌شود و به واسطه مهندسی معکوس، به روش معاملاتی آن‌ ها دست پیدا میکند. پس از این اکتشاف مهم، مایکل سبک معاملاتی ICT  را ارائه می‌ کند.

کتاب آموزش سبک ict

سبک ict چیست

ICT مخفف Inner Circle Trader مباشد که یکی از بهترین سبک های معاملاتی است .

سبک ict  در مورد پرایس اکشن و جریان سفارشات است.

سبک معاملاتی ict  از ساده ترین و کاربردی ترین سبک ها در بازار های مالی مباشد که یکی از شاخه های اسمارت مانی پیشرفته به حساب می آید، که سعی در دنبال کردن نقدینگی بازار را دارد.

در ادامه کتاب آموزش سبک ict را به رایگان برای دانلود در اختیار شما گذاشته ایم .

سرفصل های کتاب آموزش سبک ict

فصل صفرم : به برخی مفاهیم مهم و همچنین مفاهیمی ک پیش‌نیاز دوره است و برخی از موارد آن در دوره رایگانی که تحت عنوان Market Maker Primer در یوتیوب به عنوان پیش‌نیاز منتورشیپ قرار داده شده است می‌پردازیم.

فصل اول : وارد دوره اصلی منتورشیپ شده و در این فصل دیدگاه اولیه‌ای از چگونگی فکر کردن همانند مارکت میکر را بدست می‌آوریم. این دیدگاه در طول دوره به مرور تکمیل خواهد شد.

فصل دوم : به اهمیت مدیریت سرمایه در این شغل و روانشناسی ترید بر این اساس میپردازیم.

 فصل سوم : دیدگاه تکمیل‌تر شده و شناسایی رد پاهایی از مارکت میکر را در چارت یاد خواهیم گرفت.

 فصل چهارم : مهم‌ترین سطوحی که می‌توانیم در چارت روی آن‌ها ترید کنیم را یاد می‌گیریم.

 فصل پنجم : به لانگ ترم تریدینگ یا معاملات بلند مدت از نظر زمانی و همچنین موارد مهمی مثل تمایلات فصلی و آرایه PD می‌پردازیم.

 فصل ششم :  سویینگ تریدینگ را یاد خواهیم گرفت.

 فصل هفتم : شورت ترم تریدینگ و رنج‌های هفتگی که ابزار بسیار کارآمد و جالبی است را یاد می‌گیریم.

 فصل هشتم و نهم : به دی تریدینگ یا معاملات روزانه و اسکلپینگ خواهیم پرداخت. همچنین رنج روزانه، انواع ساعت‌های معاملات و سشن‌های هر روز و نحوه استفاده از آنها، چهار روش گام حرکتی برای پیدا کردن کف و سقف روز، چندین ستاپ برای این دو سبک و کارهای روزمره‌ای که مایکل برای معاملات روزانه خود انجام می‌دهد را یاد خواهیم گرفت.

 فصل دهم : به معامله بر روی سهام، شاخص‌ها، اوراق قرضه و کالاها پرداخته شده که در این کتابچه بخش‌هایی که در ایران قابل معامله هستند را قرار داده‌ام. گزارشات تعهد معامله‌گران و سشن‌ها در شاخص‌ها را در این فصل یاد می‌گیریم.

 فصل یازدهم : به بحث مگاترید میپردازیم. در این فصل نیز فقط بازار ارزها را قرار داده‌ام و بقیه موارد را می‌توانید از دوره فرا بگیرید.

 فصل دوازدهم : نیز جمع‌بندی کل مطالب دوره منتورشیپ و تحلیل مولتی تایم بازار از تایم فریم ماهیانه تا پنج دقیقه را یاد خواهیم گرفت.

  • نام کامل: کتاب آموزش سبک ict
    ● ترجمه و گردآوری: محمدکریمی کیا
    ● تعداد صفحه: 223
    ● حجم: 67 مگابایت
    ● نوع فایل: PDF
    ● لینک دانلود: دانلود

 

اگر در بازار بازار فارکس با سبک ICT کار میکنید حتما این محصول را در فروشگاه ما مشاهده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
09925138274