ارتباط با ما

09925138274

طریقه دریافت ارز دولتی 1402

زمان مطالعه: 2 دقیقه بعد از قرار دادن خبر دریافت ارز دولتی پیام های خیلی زیادی در مورد چگونگی دریافت ارز دولتی دریافت کردیم . در این پست قصد داریم تجربه یکی از افرادی که این ارز را دریافت کرده را با شما به اشتراک بگذاریم . در زیر متن پیام فرد دریافت کننده ارز دولتی گذاشته شده است ...

طریقه دریافت ارز دولتی
2 دقیقه
0 دیدگاه
َadmin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بعد از قرار دادن خبر دریافت ارز دولتی پیام های خیلی زیادی در مورد چگونگی دریافت ارز دولتی دریافت کردیم . در این پست قصد داریم تجربه یکی از افرادی که این ارز را دریافت کرده را با شما به اشتراک بگذاریم . در زیر متن پیام فرد دریافت کننده ارز دولتی گذاشته شده است :

اول باید حساب بانک ملی داشت. من حساب داشتم ولی اونایی که ندارن باید برن حساب باز کنن و به شعبه بگن که رمز ورود سامانه بام رو بده. بعدش وارد سامانه شدم و اونجا افتتاح حساب ارزی کردم. مراحلش خیلی ساده بود و توی اینترنت ویدیو ازش بود. موقع افتتاح حساب میپرسه دلار میخوای یا یورو که من دلار انتخاب کردم. اگه دلار باز کنن ۲۱۰۰ دلار میتونن بگیرن و اگه یورو باز کنن ۲۰۰۰ یورو. بعد از افتتاح حساب یه مقدار طول میکشه و بعدش شماره شبا ارزی میده بهشون سامانه. با شماره شبا میرن صرافی یا خود بانک ملی و بهش پول واریز میکنن که ۶ درصد هم کارمزد و مالیات و اینجور چیزا داره. روزی که من رفتم قیمت دلار دولتی ۴۲.۷ بود که برای ۲۱۰۰ دلار با کارمزدش حدود ۹۵ میلیون واریز کردم به اون شماره شبا. ۵ روز بعد از این که واریز کردم رفتم شعبه ارزی بانک که توی سامانه بام انتخاب کرده بودم و ۲۰۰۰ دلار کاغذی گرفتم ازشون. ۱۰۰ دلار باید ته حساب بمونه و بعد از ۶ ماه میشه حساب رو بست و اون ۱۰۰ دلار هم تحویل گرفت. یعنی با کارمزدش دلار حدود ۴۵ تومن پام افتاد. البته گفتم که ۱۰۰ دلار ته حساب میمونه و اگه اونم نخوایم در نظر بگیریم چون تا ۶ ماه تحویل نمیدن و فقط ۲ هزارتاشو حساب کنم حدود ۴۷ تومن پام افتاد که اون روز ۱۰ تومن کمتر از بازار آزاد بود ولی من نفروختم و فعلا نمیفروشم. در مورد قطع شدن یارانه هم حقیقتش نپرسیدم چون چند سالی هست به من یارانه نمیدن و برام مهم نبود. این مراحلی بود که من رفتم نمیدونم کمک کرد یا نه .

اگر شما هم ارز دولتی را دریافت کرده اید لطفا تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
09925138274