ارتباط با ما

09925138274

سفارش ربات ارز دیجیتال

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ربات ارز دیجیتال چیست ؟

ربات ارز دیجیتال یک نرم افزار بسیار پیچیده است که از طریق کلید API در صرافی ارز دیجیتال معاملات الگوریتمی را انجام میدهد . این ربات ها با مانیتور کردن دائمی قیمت ها منتظر بوجود آمدن الگوی تعریف شده میباشد و به محض مشاهده الگوی مورد نظر معاملات در جهت آن الگو انجام میدهند. ربات های ارز دیجیتال قابلیت تنظیم حجم معامله و حتی اهرم معاملاتی را نیز دارا میباشند که به کمک این موضوع میتوان هر نمونه استراتژی مدیریت سرمایه را پیاده سازی کرد .

ربات ارز دیجیتال چیست ؟

الگو های ربات ارز دیجیتال

تمام الگوهایی که به صورت مکانیکی در چارت پیدا میشوند را میتوان تبدیل به ربات معامله گر کرد . به عنوان مثال الگوهایی همچون choch و bos که از نوین ترین استراتژی های ترید میباشند را نیز میتوان تبدیل به ربات کرد . اگر میخواهید بدانید که استراتژی معاملاتی شما قابلیت تبدیل به ربات معامله گر را دارد یا خیر میتوانید استراتژی معاملاتی خود را برای ما ارسال کنید و پس از بررسی های اولیه نتیجه را به شما اعلام کنیم .

اجرای ربات ارز دیجیتال

این ربات ها برای اجرا بسیار سبک هستند و میتوان به راحتی آن ها بر روی سرور های ویندوز یا لینوکس اجرا کرد و یا برخی از افراد این ربات ها را بر روی کامپیوتر شخصی خود اجرا میکنند که هیچ مشکلی به وجود نمی آورد . پس از ساخت ربات معامله گر میتوانید راه اندازی و اجرای ربات را نیز به پروفایننس بسپارید.

اتصال تریدینگ ویو به صرافی

برای اتصال استراتژی تریدینگ ویو به صرافی یک ربات طراحی میشود که سیگنال های صادر شده از استراتژی تریدینگ ویو را دریافت میکند و با محاسبه حجم و اهرم بر روی صرافی جایگذاری کند . برای اتصال تریدینگ ویو به صرافی باید حتما اکانت پریمیوم تریدینگ ویو را تهیه کرده باشید .

اتصال تریدینگ ویو به صرافی

ربات ارز دیجیتال رایگان

ربات های زیادی برای ترید ارز دیجیتال به صورت رایگان و اوپن سورس ساخته شده است . از این نوع ربات ها میتوان به hummingbot و freqtrade اشاره کرد . آماده سازی این ربات ها نیاز به دانش خاصی دارد و کاربر باید بتواند استراتژی معاملاتی خود را به زبان این ربات ها تعریف کند . ربات هایی که به صورت اختصاصی طراحی میشوند نیاز به داشتن هیچ گونه دانش اضافی نیست .

صرافی های ربات

ربات های ارز دیجیتال را برای تمام صرافی هایی که از قابلیت API پشتیبانی میکنند میتوان طراحی کرد . در بین صرافی های خارجی صرافی BingX و Coinex برای کار کردن ایرانیان بسیار مناسب است و در بین صرافی های ایرانی صرافی نوبیتکس برای معاملات الگوریتمی بسیار مناسب است . انتخاب نوع صرافی بر اساس نوع استراتژی معالاتی شما مشخص میشود .

صرافی های ربات ارزدیجیتال

برنامه نویسی ربات ارز دیجیتال

اولین قدم در ساخت ربات ارز دیجیتال مشخص کردن الگوریتم معاملاتی ربات است و پس از آن زبان برنامه نویسی ربات مشخص میشود و در نهایت توسعه ربات شروع میشود . انتخاب نوع زبان برنامه نویسی ربات شما توسط تیم پروفایننس انجام میشود . ربات های ارز دیجیتال معمولا با زبان های پایتون یا PHP طراحی میشود . تمامی ربات هایی که توسط مجموعه پروفایننس طراحی میشود به صورت اوپن سورس بوده و در پایان کار سورس ربات در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

برنامه نویسی ربات ارز دیجیتال

هزینه طراحی ربات ارز دیجیتال

هزینه طراحی ربات به عواملی مختلفی بستگی دارد . پروفایننس همواره در تلاش است خدمات خود را به نحوی قیمت گذاری کند که تمام افراد بتوانند از این خدمات استفاده کنند . برای محاسبه قیمت دقیق طراحی ربات بهتر است با تیم پشتیبانی پروفایننس در ارتباط باشید .

برای سفارش ربات ارز دیجیتال بر روی دکمه زیر کلیک کنید
WhatsApp
09925138274