ارتباط با ما

09925138274

سفارش ربات آربیتراژ

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ربات آربیتراژ چیست ؟

آربیتراژ در اقتصاد به معنی بدست آوردن سود از تفاوت قیمت یک دارایی بین دو یا چند بازار در زمان مشخص است. در واقع فرصتی است برای کسب سود با ریسک بسیار کم است. آربیتراژ را میتوان در بازار های مختلف مالی پیاده سازی کرد ، از جمله این بازار ها میتوان به : بازار ارز های دیجیتال ، بازار بورس و بازار فارکس اشاره کرد . پروفایننس تا کنون بیش از ده ها ربات آربیتراژ با استراتژی های مختلف طراحی کرده است . اگر شما قصد طراحی ربات آربیتراژ دارید ، پروفایننس آماده پیاده سازی ربات آربیتراژ با استراتژی شخصی شما میباشد .

سفارش ربات آربیتراژ

معرفی ربات های آربیتراژ

وبسایت های زیادی در حوزه آربیتراژ ارز های دیجیتال فعالیت میکنند که هر کدام برای انجام این نوع معاملات استراتژی های خاص خود را دارند . از بهترین ربات های آربیتراژ ارز دیجیتال میتوانید به ربات های زیر اشاره کنیم

  1. Coinrule
  2. Bitsgap
  3. Cryptohopper
  4. Botsfolio
  5. PixelPlex
  6. Gimmer
  7. Quadency

آربیتراژ در فارکس

بازار فارکس یک بازار معاملات آتی میباشد و امکان خرید یک دارایی در این بازار وجود ندارد . در این بازار دارایی ها به صورت قراردادی خرید و فروش میشوند و امکان این وجود ندارد که یک دارایی از کارگزاری اول خریداری شود و به کارگزاری دوم فروخته شود . آربیتراژ در این بازار بر اساس سه یا چهار جفت ارز معاملاتی انجام میشود. برای مطالعه بیشتر در رابطه با آربیتراژ فارکس پیشنهاد میکنم این مقاله را حتما مطالعه کنید .

همچنین پیشنهاد میکنم که ربات آربیراژ فارکس را در فروشگاه پروفایننس مشاهده کنید : ربات آربیتراژ فارکس

نمونه ربات های آربیتراژ طراحی شده

تیم پروفایننس تا به حال ربات های متعددی را در زمینه آربیتراژ طراحی کرده است و تجربیات بسیار خوبی در این حوزه دارد . تصویر یکی از ربات های موفق ما در حوزه آربیتراژ را در زیر مشاهده میکنید.

سفارش ربات آربیتراژ

این ربات با مانیتور کردن 15 صرافی ارز دیجیتال موقعیت های مناسب آربیتراژ را شناسایی میکند و با خرید لحظه ای آن ارز و انتقال و فروش ارز در صرافی دوم از اختلاف قیمت دو صرافی سود کسب میکند .

سفارش ربات آربیتراژ

تیم پروفایننس آماده همکاری با شما در زمینه ساخت ربات آربیتراژ اختصاصی چه در فارکس و چه در بازار کریپتو میباشد . برای سفارش طراحی ربات آربیتراژ اختصاصی ابتدا باید استراتژی ربات را تدوین کنید . سپس استراتژی ربات را در قالب یک پروپوزال برای ما ارسال کنید ، پس از بررسی تیم پشتیبانی با شما تماس گرفته میشود و جزییات پروژه اعلام میشود .

WhatsApp
09925138274