ارتباط با ما

09925138274

سفارش اکسپرت فارکس برای متاتریدر 4 و 5

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سفارش اکسپرت فارکس

اکسپرت معامله گر فارکس یک نرم افزار بسیار پیچیده است که بر روی متاتریدر اجرا میشود . هدف از اجرای اکسپرت فارکس ایجاد معاملات خودکار در بازار فارکس میباشد . این نرم افزار ها بر پایه الگوریتم های بسیار پیچیده پیاده سازی میشود که دائما در حال مانیتور و تجزیه و تحلیل بازار میباشد . با توجه به اینکه بازار های مالی دائما در حال تغییر میباشد بهتر است قبل از استفاده از اکسپرت فارکس در حساب واقعی آن را در حساب آزمایشی (دمو) اجرا کنید .
تیم پروفایننس با تجربه ی بیش از 5 سال فعالیت در حوزه ساخت ربات های فارکس آماده تبدیل استراتژی های معاملاتی شما به اکسپرت معامله گر میباشد .

سفارش اکسپرت فارکس

انواع اکسپرت فارکس

اکسپرت های فارکس انواع متفاوتی دارند، بعنوان مثال اکسپرت مارتینگل – اکسپرت اسکلپر – اکسپرت اندیکاتوری – اکسپرت معادله ای – اکسپرت بر پایه استراتژی و صدها نوع اکسپرت فارکس دیگر. ما تمام تلاشمان بر این است تا اکسپرتهای فارکس را پس از بررسی و تایید ، برنامه نویسی کرده و برای دانلود در اختیار معامله گران قرار دهیم. تمامی اکسپرت‌های ارائه شده به همراه آموزش بوده تا به آسانی مورد استفاده قرار گیرند.

سفارش اندیکاتور فارکس

اندیکاتور فارکس یک نرم افزار پیشرفته با فرمت ex4 یا ex5 است که قابلیت اجرا بر روی متاتریدر 4  و متاتریدر 5 را دارا میباشید . اندیکاتور فارکس بر اساس معادلات ریاضی خطوط و شکل هایی را بر روی چارت رسم میکند که معامله گر با استفاده از این دیتا ها میتواند تصمیمات بهتری برای معاملات خود بگیرد . تیم پروفایننس تاکنون بیش 100 ها اندیکاتور برای فارکس طراحی کرده است و هم اکنون آماده همکاری جهت توسعه اندیکاتور شما برای پلتفرم متاتریدر میباشد.

ساخت اکسپرت فارکس​

اگر استراتژی سودده ای دارید و از طریق اون استراتژی سود قابل قبولی در بازار فارکس بدست می آورید ، ولی باید وقت زیادی رو صرف ترید کردن در بازار فارکس کنید ، به شما پیشنهاد می‌دهیم استراتژی فارکس خودتان را به اکسپرت فارکس تبدیل کنید و به صورت اتوماتیک معامله کنید.
اگر از استراتژی خودتان مطمئن هستید میتونید با تبدیل آن به اکسپرت و فروش این اکسپرت درآمد بسیار خوبی کسب کنید!!!
برای ساخت اکسپرت فارکس در زمان کوتاه با هزینه ای مناسب با ما تماس بگیرید.

expert2
اگر قصد ساخت اکسپرت فارکس دارید با مشاورین ما در ارتباط باشید
WhatsApp
09925138274