ارتباط با ما

09925138274

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری (بهمن ماه 1402)

زمان مطالعه: 3 دقیقه افزایش خیلی زیاد تقاضا برای سرمایه‌گذاری و خرید ارز دیجیتال در سال 2024 کاملاً طبیعی است و با بررسی گذشته ، نشان می‌دهد که در طول چند سال گذشته با رشد قابل توجهی همراه بوده است. با توجه به اینکه امروزه اقتصاد ایران درگیر تورم است، بسیاری از افراد به دنبال منابع درآمد جایگزین می‌گردند ...

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری
3 دقیقه
0 دیدگاه
َadmin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش خیلی زیاد تقاضا برای سرمایه‌گذاری و خرید ارز دیجیتال در سال 2024 کاملاً طبیعی است و با بررسی گذشته ، نشان می‌دهد که در طول چند سال گذشته با رشد قابل توجهی همراه بوده است. با توجه به اینکه امروزه اقتصاد ایران درگیر تورم است، بسیاری از افراد به دنبال منابع درآمد جایگزین می‌گردند تا بتوانند با موضوغ افت ارزش پول ملی مقابله کنند. با توجه به پتانسیل بازار ارز دیجیتال، این افراد می‌توانند به درآمد دلاری و سودهای نجومی دست یابند. افزایش روزافزون تعداد معامله گران ایرانی در بازار ارز دیجیتال نشان‌دهنده‌ی این موضوع است.

خب حالا سوال اصلی این است که در شرایط تورمی ایران، بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2024 کدامند؟ این سوال بسیار مهم است چون که در حال حاضر بیش از 12 هزار ارز دیجیتال در مارکت کریپتوکارنسی(ارز دیجیتال) معرفی شده‌اند که طبیعتاً تمام آن‌ها با ارزش نیستند. در این مقاله از بلاگ پروفایننس ، با بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2024 آشنا خواهید شد.

1- بیت کوین

اولین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال دنیا بیت کوین است پس بهتر است که در سبد هولد کریپتو کارنسی شما حتما بیت کوین موجود باشد . بیت کوین بالاترین سهم را در حجم بازار کریپتو کارنسی دارا میباشد .

2- اتریوم

اتریوم دومین ارز دیجیتال در مارکت کریپتو کارنسی میباشد . پیشنهاد میشود این ارز دیجیتال را حتما در سبد هولد کریپتو خود داشته باشید چون آینده درخشانی در انتظار این ارز میباشد . اتریوم برای اولین بار قرارداد های هوشمند را در بستر بلاکچین معرفی کرد ، به همین دلیل اتریوم باعث شد یک قابلیت جدیدی را به دنیای بزرگ کریپتوکارنسی اضافه کند .

3- لایت کوین

لایت کوین جز ارز های برتر مارکت کریپتو کارنسی میباشد . سرعت اجرای تراکنش های این ارز 4 برابر سریع تر از بیت کوین میباشد همچنین کارمزد بسیار پایینی دارد .

4- بایننس کوین

یکی دیگر از بهترین ارز های دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری بایننس کوین میباشد . همانطور که از اسم این ارز مشخص است ، این ارز توسط صرافی بایننس  توسعه داده شده است . بایننس کوین به دلیل توکن سوزی هایی که توسط سازنده آن انجام میشود میتواند در آینده ارزش بسیار بالاتری را تجربه کند .

5- کاردانو

کاردانو یکی از بهترین ارزهای موجود در مارکت کریپتو کارنسی به شمار می آید . این ارز از الگوریتم اثبات سهام برای تایید تراکنش ها استفاده میکند . این ارز همانند بیت کوین نیاز به سخت افزار های خیلی قوی برای تایید تراکنش ندارد ، به همین دلیل این ارز را دوستدار محیط زیست میدانند .

6- استلار

یکی دیگر از ارز های مناسب سرمایه گذاری برای آینده ارز استلار است . هدف شبکه استلار یکپارچه شدن با سیستم های بانکی سنتی میباشد . همین موضوع میتواند نوید ارزشمند شدن این ارز در آینده را بدهد .

7- پولکادات

این ارز دیجیتال جز ارز های تازه مارکت کریپتو کارنسی به حساب می آید ولی در همین مدت کم توانسه نظر افراد خیلی زیادی را به خود جلب کند . هدف اصلی این پروژه این است که به بلاکچین های مختلف اجازه میدهد که اطلاعات را به یکدیگر مبادله کنند .

8- دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین اولین بار برای یک شوخی اینترنتی ساخته شده بود . بعد ها به علت حمایت افراد مشهوری همچون ایلان ماسک مورد توجه همگان قرار گرفت . در سال های اخیر این ارز به هولدر های خود سود های بسیار زیادی داده است . پیشنهاد میشود بخشی از سبد سرمایه گذاری خود را به این ارز دیجیتال اختصاص دهید .

9- ریپل

هدف اصلی ارز دیجیتال ریپل این است که به بانک های مختلف در سراسر جهان این امکان را بدهد که بتوانند آنی پول جا به جا کنند . این ارز در حال حاضر در رتبه 6 مارکت میباشد . داشتن مقداری از ارز در سبد هولدتان خالی از لطف نیست .

10- یونی سواپ

یونی سواپ یکی از بزرگترین صرافی های غیرمتمرکز میباشد که در ماه های اخیر رشد بسیار زیادی را تجربه کرده است . چراغ سبز کاربران مختلف به صرافی های غیرمتمرکز باعث رشد توکن های مربوط به این صرافی ها خواهد شد . پیشنهاد میشود که توکن این صرافی غیرمتمرکز را در سبد سرمایه گذاری خود داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
09925138274