ارتباط با ما

09925138274

آموزش باینری آپشن 2024

زمان مطالعه: 5 دقیقه
binary2

آموزش باینری آپشن

معنای کلمه “باینری” در واقع به صفر و یک اشاره دارد، به این معنا که افراد حاضر در این معاملات ، در زمان پایان معامله با دو حالت ممکن روبه‌رو خواهند شد. اول، ممکن است سرمایه‌شان به همراه سودی که از پیش تعیین شده است، به آنها بازگردد. دوم، امکان دارد که در پایان معامله هیچ سودی به دست نیاورند و سرمایه‌ای که در ابتدا گذاشته‌اند به آنها بازنگردد. در ادامه این مقاله، به بررسی دقیق این بازار و نحوه ورود و فعالیت در این بازار پرداخته خواهد شد.

به عنوان یک نمونه، با استفاده از گزینه‌های باینری آپشن، امکان دارد از نوسانات قیمت‌ها در حوزه سهام شرکت گوگل، بیت‌کوین، طلا و یا نرخ مبادله جفت ارز USD/GBP بهره‌مند شوید. مدت زمان معاملات ممکن است تا حداقل ۶۰ ثانیه باشد، که به این ترتیب امکان دارد شما روزانه هزاران بار در بازارهای جهانی معامله کنید.

در ادامه مراحل شروع معامله در باینری آپشن را با هم بررسی میکنیم

انتخاب بروکر مناسب

انتخاب یک بروکر مناسب، اولین گام برای شروع معاملات و کسب درآمد از باینری آپشن می‌باشد. برای انتخاب بروکر، بهتر است با در نظر گرفتن امکانات و ابزارهای موجود، تصمیم خود را بیان کنید. به این منظور، می‌توانید از سایت‌هایی همچون الیمپ ترید یا آلپاری و غیره بهره‌مند شوید.

در خصوص بروکرها، مهم است بدانید که هر بروکر دارای یک پنل متفاوت است. به عنوان مثال، ابزارهای موجود در هر بروکر با یکدیگر تفاوت دارند. با این حال، توصیه می‌شود که به سوی سایت الیمپ ترید مراجعه کنید. در نتیجه، برای شروع معاملات و کسب درآمد از باینری آپشن، باید در یکی از بروکرها ثبت‌نام کنید.

به‌طبع، بروکرهای مختلف در زمینه باینری آپشن فعالیت دارند. معیارهای مهم برای انتخاب بهترین بروکر در بازارهای مالی، از جمله باینری آپشن، وجود دارد. بهترین بروکر برای معاملات در بازارهای باینری آپشن را انتخاب کردند، نیازمند توجه به موارد زیر می‌باشد:

  • خدمات سریع و موثر در زمینه واریز و برداشت وجه
  • پاسخگویی سریع و موثر به نیازهای مشتریان
  • پشتیبانی چند زبانه (شامل پاسخ‌گویی به زبان فارسی)
  • حفظ حریم خصوصی و اطلاعات مشتریان
  • ویژگی‌های دیگر

آشنایی با بازار فارکس

اهمیت دانستن این نکته است که آموزش باینری آپشن و روش‌های فعالیت در این حوزه، اساساً از فارکس نشأت گرفته و بسیاری از افراد آن را به عنوان زیرمجموعه ای از بازار فارکس معرفی می‌کنند. به همین دلیل، آشنایی با مفاهیم اساسی فارکس و روش‌های معامله و فعالیت در آن، امری حیاتی برای موفقیت در بازار باینری آپشن محسوب می‌شود. با به دست آوردن اطلاعات ابتدایی در زمینه فارکس، می‌توانید به صورت مؤثر در بازار باینری آپشن مشغول به معامله شوید و این اطلاعات افزایش می‌یابد که موفقیت شما را تضمین می‌کند. به همین دلیل، عمدتاً افرادی که تجربیات فراوانی در حوزه فارکس دارند و در آن فعالیت داشته‌اند، معمولاً میزان موفقیت بیشتری در بازار باینری آپشن دارند .

نصب متاتریدر

حتماً با نام نرم‌افزار متاتریدر آشنایی دارید و احتمالاً با آن کار کرده‌اید. همان‌طور که می‌دانید، این نرم‌افزار امکان انجام تحلیل‌های بازار را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار، روند بازار را با استفاده از اندیکاتورها و نمودارهای متنوع بررسی نموده و به معامله پرداخته و تصمیمات خود را بر اساس آنها اتخاذ کنید.

یکی از ویژگی‌های قوی این نرم‌افزار، قابلیت پیاده‌سازی هر اندیکاتور، نمودار و استراتژی مورد نظر در آن است. البته بسیاری از بروکرها و کارگزاری‌ها همچنان نمودارهای گوناگون را برای کاربران فراهم می‌کنند.

طراحی استراتژی معاملاتی شخصی

تدوین یک استراتژی مؤثر به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل باینری آپشن محسوب می‌شود. در این مرحله، نیاز است که وقت کافی را صرف کنید و یک استراتژی مناسب برای دستیابی به موفقیت در این بازار ایجاد نمایید. با استفاده از این استراتژی، می‌توانید عملکرد سودآوری را در بازار باینری آپشن ایجاد کنید.

برای ترقی به مراحل بالاتر در نوشتن استراتژی، توصیه می‌شود تا استراتژی‌های موجود در منابع چون یوتیوب و آپارات را مورد بررسی قرار دهید. شما باید این استراتژی‌ها را تست کنید و بررسی نمایید که کدام یک باعث بهره‌وری بیشتر و سودآوری در معاملات شما می‌شود. با ترکیب و تطبیق استراتژی‌ها، می‌توانید به تدوین یک استراتژی شخصی و مناسب برای خود بپردازید.

با آموزش باینری آپشن، شما تا این مرحله نیازمند تدوین استراتژی خود هستید. اما این موضوع نباید به معنای اتمام پروسه آموزش باشد و شما نباید فرض کنید که همیشه با استفاده از همان استراتژی موفق خواهید بود. اشتباه رایج معامله‌گران این است که فکر می‌کنند یک استراتژی در تمام شرایط و زمان‌ها موفق خواهد بود، که البته این ایده کاملاً اشتباه است. بنابراین، همواره نیاز است زمان و تلاش را صرف کنید تا در این بازار پراز نوسانات به موفقیت دست پیدا کنید.

واریز کمی سرمایه به بروکر انتخابی

بعد از موفقیت در گذراندن مراحل فوق و آزمایش استراتژی خود در شرایط و زمان‌های مختلف، حالا زمان سرمایه‌گذاری در بازار باینری فرا رسیده است. توصیه می‌شود که همواره با سرمایه کمتر، به معامله در این بازار وارد شوید. در ابتدا، توصیه می‌شود که بیش از 3 تا 4 دلار سرمایه گذاری نکنید. برای انجام واریز و برداشت وجه از بروکر، پیشنهاد می‌شود که یک حساب وب‌مانی ایجاد کنید. همچنین برای تبدیل ارز ریال به دلار، بهتر است از صرافی‌های معتبر استفاده کنید.

روش معامله باینری آپشن

با توجه به آموزش باینری آپشن، فعالیت در این بازار به نظر می‌آید که خود به شدت پیچیده نیست. یک معامله‌گر هنگام اجرای معاملات در این بازار، تنها با دو گزینه مواجه می‌شود. ابتدا، نوع دارایی که ممکن است سهام، جفت ارز و یا دیگر موارد باشد، انتخاب می‌شود و مدت زمان مشخصی برای معامله تعیین می‌گردد. در مرحله بعد، معامله‌گر دو گزینه “Call” و “Put” را در اختیار دارد و باید یکی از آنها را انتخاب نماید.

توضیح آپشن call

ابتدا یک دارایی خاص انتخاب می‌شود و سپس معامله‌گر به تجزیه و تحلیل این دارایی با استفاده از روش‌های خود می‌پردازد. او می‌تواند با استفاده از ابزارهای تکنیکال، بررسی اخبار یا ترکیبی از هر دو روش به نتیجه‌گیری برسد. این نتیجه‌گیری نشان‌دهنده‌ی مثلاً پیش‌بینی این است که در یک ساعت آینده، قیمت دارایی مورد نظر از سطح فعلی خود بیشتر خواهد شد. بنابراین، برای این دارایی و با زمان انقضا تنظیم شده به یک ساعت، گزینه “Call” انتخاب می‌شود. با انتخاب آپشن “Call”، معامله‌گر پیش‌بینی می‌کند که قیمت دارایی مورد نظر تا پایان زمان مشخص شده، از مقدار فعلی بالاتر خواهد رفت.

توضیح آپشن put

تصور کنید یک دارایی خاص مانند GBPUSD انتخاب شده باشد. در آموزش باینری آپشن، پس از تحلیل و بررسی اطلاعات، اظهار می‌کنید که این دارایی در مدت زمان کوتاه، به عنوان مثال 10 دقیقه دیگر نسبت به قیمت فعلی خود کاهش خواهد یافت. در این حالت، مبلغ اولیه به علاوه سود به معامله‌گر بازخواهد گشت و همچنین موجودی حساب به مقدار سود حاصل از معامله افزایش خواهد یافت.

آموزش باینری آپشن

اندیکاتور باینری آپشن

تا اینجا با نحوه معامله در بازار باینری آپشن آشنا شدید . معامله در این بازار پیچیدگی های خاص خود را دارد . برای ساخت استراتژی خود در سیستم باینری آپشن پیشنهاد میکنم اندیکاتور باینری آپشن را در فروشگاه پروفایننس مشاهده کنید .

دوره آموزشی باینری آپشن

اگر قصد دارید به صورت حرفه ای در بازار باینری آپشن را آموزش ببینید و در آن معامله کنید پیشنهاد میکنید دوره آموزشی باینری آپشن را در فروشگاه پروفایننس مشاهده کنید.

WhatsApp
09925138274